fredag 27 juni 2008

long time no see..

... det har varit körigt här ett tag, jobb intervjuer i stora stan och annat grejeri men allt e mer normalt nu! apan och grannen tar promisar var dag och jag har förlikat mig med tanken på extra träning, när jag tar ett steg tillbaka och ser på det så blir apan sååå glad när han tar med henne en tur på morgonen och vem e jag att säga nej när en annan hundälskare frågar så sn'ällt om han får låna min ögonsten ett tag för han får inte ha en hemma själv för regeringen, kan man skänka lite glädje i vardagen så ska man göra det, nu vet jag i alla fall varför hon skällde så på hundar vi mötte... grannen tyckte synd om henne och lät henne hälsa på vem hon ville när hon gick i gång hehehe det är inte lätt när det e svårt, magnus höll på att strypa henne häromdagen, jag var på intervju och han hade barenen och hunden själv med instruktionerna åk inte hemifrån mer än 2 timmar utan hunden men de finns inget behov av att du behöver ta i henne utan hon knatar runt där själv... tror ni inte att lucas the kid släpper ut apansson och hon drar en repa ut på vägen och när de ska försöka fånga henne så ger hon dem fingret och drar en repa till varav lucas började skratta hysteriskt i ett undanmanövers knep när det faktum slår honom att det var hans fel att hon var ute ( han råkade nämligen inte öppna dörren...)
magnus försökte leka med en pinne (!!!???!) och sen gav ghan upp och svpr åt henne i stället ( hahahaa) men sen fick grannen komma och hjälpa honom och efter 10 min var gorillan fångad kul att man kan roa ngn eller vad säger du apan, jag sa inget jag bara skrattade för har man ingen som leker med en så leker man med dem....
hahhaha

2 kommentarer:

Carina sa...

Ha ha ha! Kul att höra att ni håller er sysselsatta!
Kram

Yvonne o Vilja sa...

Haha... Instämmer med Carina. Roligt att höra att hon bidrar lite till påhittigheten där hemma... :)

Väntar på att få se er på klubben emellanåt..:)