onsdag 26 november 2008

HAha så taskig men jag bara måste posta detta inlägg!

En killes berättelse:> > Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans> sexualdrift skiljer sig så mycket.> Jag har heller aldrig förstått det där med Venus och Mars.> Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och> kvinnor med sina hjärtan.> > Till exempel:> > En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen> börjar glöda i sovrummet när hon till sist säger; - 'Jag känner inte för> det. Jag vill att du bara ska hålla om mig.'> Jag sade; - 'VA??!! Vad var det där?'. Sedan säger hon de ord alla> pojkvänner fasar att höra....> > - 'Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna> för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man.'> Hon besvarade min frågande min med att säga; - 'Kan du inte bara älska mig> för den jag är och inte för vad jag gör för dig i sovrummet?'> När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.> > Nästa dag tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne.> Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort> onämnt shoppingcenter.> Jag gick med henne i affärerna där hon provade flera olika verkligt dyra> klädesplagg.> > Hon kunde inte bestämma sig för vilka hon skulle ta, så jag sade åt henne> att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till sina nya kläder, så> jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble.> Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par> diamantörhängen.> Tillåt mig säga... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett> steg från mentalsjukhuset.> > Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett> tennisarmband när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde> jag var knäpp när jag sa; - 'Det går bra älskling'.> Hon var nästan nära sexuell tillfredsställelse av allt shoppande.> > Med ett jättestort leende sade hon till sist; - 'Jag tror att det är allt> älskling, vi går och betalar'.> Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade; - 'Nej älskling, jag> känner inte för det'.> Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett> förvånat; - 'VA?'.> > Jag sade sedan; - 'Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund.> Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man för att> jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna'.> > Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag; - 'Varför> kan du inte älska mig som den jag är istället och inte bara för de saker> jag köper åt dig?'> > Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.......> > > >

SKICKA DETTA TILL ALLA KARLAR SOM BEHÖVER FÅ SIG ETT 'SMILE' IDAG OCH> TILL ALLA TJEJER SOM HAR HUMOR NOG ATT HANTERA 'SANNINGEN'...

1 kommentar:

Carina sa...

He he he...

Förresten så har du blivit utmanad!
Se min blogg!

Hejsvejs
Carina