fredag 14 november 2008

En dag på stranden...











.. kan få vem som helst att få glädjefnatt!




apan, Lucas, Ebba och jag tog en promis ned till toröds sbadstrand på vår ledig dag! jag är ledig torsdag+fredag hela november. och i december är jag ledig fredagar... ebba sov mestadels hela tiden och lucas apan och jag struttade runt på stranden och påtade i tången sanden och vattnet. Apan var extasisk över sin frihet, jag har hållt henne kort ett tag nu då hon varit på rymmar humör och jakten varit i fullgång...




jag tränade inkallningar hela tiden och hon var jätte duktig men jag inbillar mig inte att jag vinner över en massa störningar. dock har jag bevisligen vunnit över en cyklist, och bilar och det glädjer mig! jag har på senaste tiden känt av apans längat efter mer aktivitet så jag får lägga in lite övningar under dagen en fem minutrare hit och dit under rasten på jobbet är ju egentligen inget svårt att hinna med bara en vane sak egentligen...

Inga kommentarer: