onsdag 29 oktober 2008

Bileri bilera...

japp nu e det fixat! jag har en hund som tycker att det är skitkul att åka bil och hon viftar på svansen tom, se där säger walle och ler vad var det jag sa lite mer erfarenhet av bilåkning gjorde susen, åh vad jag vill hålla med honom... men saken är den att apan hittade en plats hon tyckte var mer lämplig för bilåkandet...passagerar sätet...fram suck... igen påminn mig varför jag inte köpte en hamster i stället... fast en girongården hamster skulle jag mig inte våga ta mig an på något sätt lyckas säkerligen walle föda upp hamstrar med kamplust eller liknande...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är klart att man vill sitta fram när man måste åka apambulans man ser ju inget och man måste hålla koll ifall det är någon byracka man paserar efter vägen så man kan skälla ut vederbörande
så är det om man är en Girongårdare